Blogger Tegar

21 January, 2010

Yakk!! Hampeh tull...


Hari ni aku amik cuti.. saje nak merelaxkan diri.. Awal tahun nih keje pun x byk... So aku pun berjalan2 laa di mid valley.. nak gi tgk wayang.. Tapi kali nih.. aku bukan nak cite psl .. aku tgk wyg tuh.. tapi pasal len..

Pas dh tgk wayang tuh.. perut pun agak lapar. Memandangkan x de idea nak makan ape.. jadi gi laa makan kt Food Junction kt dlm mid valley tuh.. So aku pun beli laa makanan kt kedai SIZZLING HOTPLATE. Aku mkn.. chicken mushroom noodle... mmg sebelum nih aku ade laa beberape kali mkn kt situ .. and sizzling die mmg sedap laa.. bg aku.. org len aku x tau laa..

So dlm sedap2 aku menelan nih n sambil aku membelek2 makanan aku tu.. aku mcm nampak bende len.. dlm sizzling aku.. Yela dah kate aku order chicken mushroom noodle.. dh tentu dlm tuh cume ade.. chicken +mushroom + noodle laaa kan... hah..tapi nih x ... aku belek nye belek.. skali bulu ayamm da... ape dorang nih x basuh betul2 ke ayam tuh kan. smpai ngan bulu2 ayam ade dlm sizzling aku.. spoii btul!!! aaaaa... so aku pun terus memberhentikan diri aku dr terus makan bende alah tuh...

Aku minum dah bape byk air dah nak bagi hilang rase loye kat tekak .. tp x berjaye.. sampai skang aku masih rs x selesa.. aku x dpt nak lupekan bulu yg ade dlm sizzling aku tuh... tapi syukur gak aa bukan Cik Li atau Cik Ti yang ade dlm sizzling tuh.. kalo x .. bukan loye jerk lagi..
So pas nih.. mmg kedai SIZZLING HOTPLATE tuh aku banned forever!!

For member aku Ain yang selalu sukeee sgt makan sizzling kt situ.. beb.. pasnih pls.. pls.. jgn mkn kt situ lagi.. heheh.. pi mkn kfc ke.. mcd kee.. ok?

0 Org suka Komen..: