Blogger Tegar

26 January, 2010

Meh nengok .. eheheh

Huhu ari nih aku rase ngantukk sgt.. tapi aku rase aku tau nape.. bukan sebab aku x ckup tido tp dr pagi tadi ..aku duk mencekik jerk... pagi nih aku dh telan nasi lemak.. sambil2 buat2 keje aku aku mkn kuih.. skit2 aku makan.. tetibe bile aku kire ade laa dlm 6 biji kuih... Thanks to ika sebab mak die buat kuih kacang ke ape namenyer yg sedap.. heheh nyami nyami..

So akibat dari sume tuh.. aku ngantuk tahap kambing dah nih.... x leh nak fokus..Jadi untuk menghilang kan ngantuk aku nih.. aku pun saje laa mencari-cari gambo2 yg kelakar n pelik...

ni laa hasilnyee...


ni pe mamat nih duk belek2 nih... mamat kat blakang tuh nape lak?? konfiuss...

hhuhu naseb baik muke baby tuh x same.. kalo x.. kene tanye sape bapak die? hehe


beruang ke ape nih.. nape kurussss.

Mesti datuk die suke superman ayah die suke batman..

Corn dong?? ape itu dong??

Please k.. dont touch yourself... hahahhaah

ko bukan budak yg atas gmbr ngan anjing tuh ke.. waa. dah kurus skit laa..

Gile jambu awek sebelah ni....

Jawab.. jawab...

uikk.. seronok sgt la tuh mandi kt situ..

Hello ladies!! my name is romeo...

Pemalaihh tuii!! bangun!! bangunn!!

Isk.. ciann.. cian... meh sini dtg malaysia.. aku bg duit meh...

Men lagi dlm toilet.... padan muke duk situ smpai mak ko balik...

Korang mesti x nampak aku kan... wakakaka...

Konon dah habes comel laa tido gaye cmtuh...

Ade eh.. sign macam nih....

Oittt!!! ko buat ape tuh.... rosak rumput tuh..

Emergency jek leh nih.. kalo x gi tempat len eh.. pls..

Tiru macam saya... la..la..la..la...

Jahat tull.. anak sape laa yg buat nih..

ko kucing dari planet marikh ke?

uikk.. cube teka menatang ape nih...spesies apekah beliau nih...

Beshnyer!! hari hari mauuu...

nih baru rumah di landa ombak...

0 Org suka Komen..: