Blogger Tegar

23 February, 2010

Buat pengikut-pengikut ku..

Salam semua,

Heheh entry kali ni nak ucapkan ribuan terime kasih buat semua follower yg ade.. akhirnyee capai jugak 100 lebih org yg sudi mengikuti blog aku nih.. Mungkin x banyak seperti blogger yg len tapi buat aku dah memadai..

Pade mulenye aku buat blog nih pade december 2009 x pernah terpikir pun nak ade org membace blog atau ape2.. just nak isi mase yg terluang kt opis sebab time aku bz mmg bz gilerss smpai aku nak muntah tp bile aku x bz bosann aku tahap dewa nyer..


So aku start berblogging nih just nak isi mase lapang tapi lame2 jadi minat plak.. and smpai skang aku pun x tau aku buat blog ni utk tujuan bisnes ke or personal.. yg pasti aku gunekan blog nih untuk share ape2 saje yg aku rase nak share ngan kalian di luar sane.. Hope pasnih rmai lagi yg sudi dtg menyinggah ke blog aku yg x seberape nih..

Wassalam...


5 Org suka Komen..:

♥ciK-t0ge ♥ said...

HiHiHi..
Hi..
sLamat berbLoggiNg
:)

Lovely Bella said...

TQ cik Toge.. :) singgah2 selalu yekk..

Nadya said...

blogwalking from sabah.
:)

i've followed u sudah.

Nurul a.k.a Riko said...

Nice blog!

cn said...

dulu anin blogging tuk suka2 jer.. tak sgka ada jugak yg sudi membaca =]