Blogger Tegar

14 April, 2010

Pale ku pening...


Salam Satu Malaysia!

Ape kabar sumee?? Bella?? HEBAT!! aaaa yeke hebat..hahaha skang nih tgh pening palee sebab semalam tido lambat gilerss bukan sebab excited nak gi keje (setelah sekian lame cuti exam)heheh tp sebab terlebih sudah tido... hohoho jaadi smlm.. mate nih ngengadeee x nak melelapkan diri beliau.. Puas pejam... puas dah berangan.. puas dah golek sane sini.. tp x leh gak.. tuh yg masuk opis ari nih lemauu semacam jerk.... adehh...

Ekceli x de idea nak buh ape kat entry kali nih.. tapi x nak biarkan blog nih menyepi jadi aku nak pot pet laa skit2 buat syarat.... Alhamdulillah sebab exam dh lepass.. walaupun byk jgak laa rintangan yg terpakse ku lalui...hohohoh short sem x lame jerk lagi.. dh kene start blaja balik.. waaaaaa bile nak abes blaja nih... adehh..( budak pemalas!!)

Semakin hari.. semangat nak blaja tuh dah x de... malasss yg melantun2... nih laa dugaanyer kan kalo blaja waktu keje..tapi ape2 pun duit pun dh byk perabih... kene jugak abeskan walau cmne skalipun... chaiyok!!!!

Hem ha.. sebelum aku terlupe laa kan.. saje nak tnyer korang.. if korang ade tempat2 makan yg menarik sekitar lembah klang... bg tau laa kt aku... leh aku gi singgah.. rase nak jadikan hobi jalan jalan cari makan...

Okeh!! setakat ini dulu coretan dari aku... kalo ade idea nanti..aku akan buh lagi laaa eh..

Wassalam...

1 Org suka Komen..:

Yana Mohamad said...

aduhai siannya la...pape pun moga cecepat la ilang sakit pale tu hehe..

Dah follow awak jugak...thanx yek sbb sudi follow blogku =)