Blogger Tegar

25 June, 2010

Kalo binatang layan Facebook..


Skang nih boleh kate kan rmai gilers yg layan fb... uhuhu tapi pernah x korang pk kalo binatang pun layan fb.. korang rase ape yang dorang komen kat status dlm fb dorang...
maybe cam ni kot...

kucing betina: tadi kan ade kucing jantan dari mane ntah duk usha² i.. i ingat die syok kat i laa.



nyamuk : mlm nih aku dah buat 10 injection!! yeaa!!! sungguh puas ati...


cicak: huhuh awek aku x seksi lagi.. die x de ekor...



ayam: ermm.. kadang² aku terpikir sedap sgt ke mkn ayam goreng nih...


siput babi: Susah seh.. dpt bini yang lembap giler nak mampus nih.. nak ajak dating pun susah..

tikus: Jom lepak NZ mlm nih...!! aku banje...

p/s: thanks to kak yanti.. email mu bg inspirasi.. hehehe


7 Org suka Komen..:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

binatang2...
;)

helmi said...

hahahha...lawak lawak!!

btw, anda di'tag'...
http://wismilax.blogspot.com/2010/06/guano-nok-buak-ni.html

Lovely Bella said...

men!t! senja:ermm.. ko suke komen pendek2 kan... adehh... poning aku nak reply .. hehehehe

helmi: ermm.. toce!! tq2!! tunggu ku membalas tag mu itu...

LIP (^_^) said...

hehehe..sgt lawak..

HEROICzero said...

hahahahahahaha!!!! lawak!

memang, nZ banyak tikus. cis sepah2~

Lovely Bella said...

LIP: hehhehe.. nasib baik binatang x pndai fb.. heheh kalo x poning..

HEROICzero: btul2... huhu aku x selere mkn kt situ.. huuhuh

mahira oya said...

lawak gilos..