Blogger Tegar

11 December, 2010

Sticky Mode: Gorjes Tee!!

Salam Semua ♥!!
Ok entry ini akan melekat di sini beberapa hari bagi tujuan mempromosikan blog baru aku.
Hehehe blog jual tshirt khas untuk kaum perempuan je buat masa ni.. sebab tuh nama gorjes!
herm gorjes ke? adeh.. saja nak bagi nama blog gedik² skit...


Untuk entry baru korang leh tengok kat bawah entry ni k..


Moh ler singgah yek jenguk² kalau ada yang berkenan order la eh..!!

notakaki: sila abaikan model sorang yg tak berape nak kurus tuh.. hehehe

7 Org suka Komen..:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

order jgn xorder....

Nurul a.k.a Riko said...

Well done to Bella. Ahkak berkenan dgn tudung yg Bella pakai...nampak so sheweet.

Ahkak suka ayat Gorges..Bella mmg gorjes. Chai yuk! Chai yuk!

Lovely Bella said...

men!t! senja: meh order utk awek ko... hehehe


Nurul aka Riko:hehehe bella jrg pkai tudung cmtuh.. heheh waktu tertntu jerk... tq ahkak...

e j a a z i z said...

tshirt ni mmg cute mute...well done bella <3

haidi takeAfoto said...

wahh dah bisnes skg ek..nk jadi share partner leh?awk wat gojes..

sy wat macho ke..ok x??Heheh keep it up..somoga sukses slalu..amin..

ct fad said...

tgh kire bajet ni,kalau lepas leh la sambar selai ..huhuhu...

afraliza said...

wow!!! bella dah ade butique..gud luck!!!