Blogger Tegar

22 December, 2010

Saya Gay, Korang ok tak?

Salam semua!

Waaa tak boleh blah tajukkan..Ni baru je lepas usha beutifulnara.. sekali nampak tajuk  "Saya gay,Saya Ok".. Dengan pantas aku klik !! Hohohoh... aku mula² ingat Azwan Hj Ali, tapi rupanye Azwan Ismail.. korang kenal dia tak.. seorang lelaki yang berumur 32 tahun.. seorang enggineer , penulis dan peng "gay" (ada ke ayat cam tuh).

Aku rasa korang semua mesti dah tau kan.. aku je yang lambat aku jarang tau kesah² panas nih.. MELODI pun jarang aku tengok.. so memang agak cetek laa pengetahuan aku bab ni.. hahaha.. tapi sebab tadi aku busan so aku pun saja laa masuk beutifulnara sebab housemate aku  selalu cerita dia dapat tau pasal gosip itu ini dari beutifulnara.

Ermm tak pelik pun ramai je orang gay kat atas bumi ni btul tak, cuma aku tak pernah plak ada yang buat pengakuan nih..(sebab aku jarang baca cerita² camni.. ades) Ape kes eh dia nak buat pengakuan? nak bagitau kat semua persatuan gay sedunia yang dia gay ke? Supaya secara tidak lansungnya, kalau ada gay yang len yang kesunyian boleh menghubungi beliau.. macam tu ke??

Aku selalu pikir dalam kepala otak aku kalau gay selalunya yang kacak², muka jambu... tapi  Azwan Ismail.. erm.. erm..

Azwan Ismail yang dah femes..

Erm.. apa la agaknya dia rasa eh lepas buat pengakuan camni.. Proud to be malaysian ke?? 

Di bawah adalah salah satu cara mengenali diri sama anda gay atau tidak?

Ok, apa tunggu lagi check laa.. sapa yang jari dia cam belah kanan bagitau aku eh.. hohoho aku ingin mengenali diri mu hahahaha..

notakaki:aku check jari aku belah kanan.. asal same eh.. belah kiri tak plak.. huhuhu 

26 Org suka Komen..:

maCy said...

macy xtgk ag vid die tp ade y cte kt macy. ape pun kaum tu kaum dilaknat.

die ase ngn wt cmtu die gay y macho la kot~ xde mknenye. memutuskn zuriat mmnjangkn dosa, hina dan pnykit ada~

Hamizah Syamimi Supian said...

kat dunia ni leh la dia nak bangga dia gay kan..padahal dia tak tau tu nanti masuk kubur kebanggaan dia tu tak gi mana pun...hehe..nauzubillah

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nak tgk jari aku???
hahahaha....

nadzirah razalli said...

pergh !pengakuan berani mati beb :D
gile ah..kalau pompuan ukur jari mcm tu jd ape eh ?hahaahaha

e j a a z i z said...

dunia akhir zaman....takut la...budak melayu ramai camgini...akak dari dulu sakit mata tengok gay ni...tp we can help them...jgn tutup mata telinga n mulut...try to guide them..

Alynn Notnot said...

aku macho man! hahaha

Lovely Bella said...

maCy: huhuh gay yg macho eh.. adess.. rosak²

Shamimi Supian:erm die x sempat lagi nak pikirla nih.. hehe sibuk sgt ngan aktiviti ke"gay"an

Queen said...

ada tgk video tu...dekat blog sape entah

and cuma mampu geleng kepala je..

manusia akhir zaman.. haih..islam cuma pada nama.. dan tak malu pulak tu mengaku..

die bukan khunsa beb.. die tu GAY...haiyoo......

Lovely Bella said...

men!t! senja: ha bak meh aku nengok jari ko.. hohoh

nadzirah razalli: tuh aku x pasti.. sbb jari aku pun lbih kurang cmtuh.. aku les kot.. hahahaha

e j a a z i z: melayu skang lebih berani.. ades berani ke arah yg slah..

Hantu Kak Limah said...

memang femes youtube tu..pasal dah bikin panas kat paper...huhuhu..

Heidi Shafiq said...

gay? eeii.. yekk! yekk!

wan sujaihah said...

h ah ah..tajuk ko memang tak bley blah...jgn terpilih gay yer..masak ko nanti :P

Lovely Bella said...

Alynn Notnot : macho man ke nih.. hehe


Queen: tuh laa kak..insaf jap nih..

Hantu Kak Limah: ooo x perasan plak ade kuar paper.. heheh nampak sgt aku jrang tgk paper kan..

Lovely Bella said...

Heidi Shafiq : eee yerk.. gak laa..

wan sujaihah: mintak simpang.. huhuhu x nak.. pasni aku check dulu jari dorang.. hehehe

Amni said...

errr... kalau popuan lak jari dia tu sama panjang tu lesbian ke?=P jaga-jaga.. hehe

Lovely Bella said...

Amni:erk.. yeke.. nih.. aku les ke? hhuhuh

HEROICzero said...

dengan ini sudah rasmi saya ialah macho-man, saya okay =)

Cik Tom said...

wah femes mamat ni...hehe...xsuka gay..xingat balasan akhirat ker siap ngaku terang2an tue..insaf la..

Lovely Bella said...

HEROICzero: yeke macho man nih... meh sini nengok..


Cik Tom: insaf.. insaf.. heheh

- zuriey - said...

sengal dia ni..tak malu langsung ngaku gay

LIP (^_^) said...

minta dijauhkanlah...

n i k l i s a said...

sian die kan?
emmm..

oh really boleh tgok tangan..
nanti aku nak cek tgn ayah, adik2 aku lah. hehe

✿....rossa alina....✿ said...

isyhh2...mengaku dan bangga dgn dosa yg dia buat??mcm pe ntah..huhuhu..banyak2lah bertaubat.. haaihhh... =_="

.:: dieylah :: said...

jari sy dua2 sm kanan n kiri..cmne ek...tp minat yg bertentgn..huahuahua...seb bek bkn gay uuu... ^^

Ieqa Swetluv said...

apa nak jadik ni haish haish.. buat dosa tanpa rasa malu, patut ke?? ish3

Firdaus Kasim said...

bestnya...