Blogger Tegar

01 January, 2011

GudByE 2010 HyE 2011 ^_^


Entry pertama dalam tahun 2011.. Hoye!!!!! Alhamdulillah aku masih lagi dapat meneruskan aktiviti berblogging.. sayang blog nih.. mmuuaah skit!!♥
Korang happy tak masuk tahun baru ni?? Ada yang sedih² tak??
Huhuhu hope semua gembira eh.. kerana aku juga gembira.. tahun baru.. hope hidup yang baru... kenangan yang baru, dugaan yang baru.. huhuhuh... semua baru laa.. kalau boleh nak tukar kereta baru.. tempat kerja baru..  gaji baru...bf baru.. opss.!! 

hehehe adess cari nahas kan.. ^_^

Bukan nak lupakan terus apa yang jadi pada 2010, tapi mana yang kenangan manis akan sentiasa terpahat dalam hati aku. Kenangan pahit pulak usah lagi di kenang... tak dapat apa pun.. hohoho kerana semua tu buat aku tak boleh nak teruskan hidup dengan gembira ..
semua dugaan yang aku lalui aku pelajari dan semua kesilapan yang pernah aku lakukan takkan aku ulangi..

Ada  macam lirik lagu tak? tetiba kan..emo..

Aku pasti korang dah set kan azam apa kan untuk tahun ni. Aku  banyak azam... duk kumpul dari tahun² yang lepas...
So dari banyak² azam aku secara kesimpulannya aku akan jadikan tahun baru ni sebagai langkah pertama aku untuk menjadi insan yang lebih baik, lebih cemerlang,  lebih terbilang dan lebih segalanya dari sebelumnya..

lebih berat badan je tak mau.. yang lain ok...
Selamat tahun baru aku ucapkan untuk semua!
ops dan..
Mohon ampun dan maaf andai aku ada menyakiti hati sesiapa di luar sana...

18 Org suka Komen..:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

happy new year....
:)

Encik Tikus said...

happy new year to kak bella =)

misz punat said...

happy new year kamoo..
sgt sweet,,=)

Fitrihadi.com said...

selamat tahun baru cik bella hehehe

Ieqa Swetluv said...

happy new year dear.. semoga 2011 is better ok ngee

De'din said...

happy new year
hope all your dreams and wishes come true !

~kuyam~ said...

miss bella!lamanya xdgr dr kamuuu!
bf baru eh bella,jgn kamu nakallll :p
btw,hepy new year jgk ye :D

Hamizah Syamimi Supian said...

Selamat Tahun Baru juga dear! ;)
Semoga kt semua mendapat keberkatan daripadaNya, insyaallah :D

HEROICzero said...

Gud luck with your 'azam'~!

Selamat tahun baru. =)

aku said...

Aiii..semoga apa yang awk impikan akan jadi kenyataan kerana "DIA" sentiasa ada untuk awak dari dulu,sekarang dan selamaya..tidak dapat dilihat..mahupun disentuh kerana "DIA" adalah satu anugerah untuk awak cari..

.:: dieylah :: said...

happy new year bella...ngee~~
nk bf baru tp xnk cari...hahaha...

oya said...

maaf juga

maiMOONyet said...

slmt tahun baru gak. hehehe. tahun ni tiada azam baru ler. ^^

~♥ iella ♥~ said...

oOoo...semua baru2 belaka...

Happy new year..!!


http://fadthnwan.blogspot.com

Phat Lee said...

selamat hari raya jugak untuk lu.maap zahir dan batin.

e j a a z i z said...

sayang bella juga...umuahhhhhh

Lovely Bella said...

Thanks to all yang komen..uhuhu kebz an yang masih tahap melampau di awal tahun baru.. hhohooh..hampir mengabaikan blog nih..... muaah sayang semua!

nyonya penang said...

yuhuuuu...anda di tag..
mari2...
http://cekgumath.blogspot.com/2011/01/izamir-ridzwan-pendrive-giveaway.html