Blogger Tegar

12 May, 2010

Asal petang jerk.. Adamaya..

Salam sumeee!!! ( sambil senyumm )

Setelah aku membz kan diri sejak pagi tadi... pas lunch cm bese lah.. mood nak buat keje.. mmg dah x de dah... plus bos aku pun x de.. rase hati nih dah melonjak2 nak balik jerk... setiap mase n detik aku tgk jam kat tgn aku nih... bukan jam tgn jerk... jam pc pun aku nengok... jam kat dinding pun aku nengok.. tp yg paling aku suke nengok kat dinding laa.. cam cepat jerk jarum minit tuh bergerak...tik.. tok..tik..tok..tik..tok(bace cepat2 k) ho ho ho ho... bile nak 5.30pm nih...

Sebab sejak menjak nih.. asal 5.30pm jerk aku mmg dah ade kt pintu kuar .. nak balik!!! x senonoh kan perangai... tp x per aku dtg awal ape keje.. (kaver sket) 8.30am mesti aku dh ade kt opis... aku mmg terrrr pakse balik awal.. sebab kalo x balik.. aku akan smpai kt umah aku lambat... bileee dah lmbat... terrrrlepasss laaa aku nak negok ADAMAYA!!!!! (bp byk terrr dah ni)

Yess tuh laa sebenarnyer punce utama aku jadi pemalass tahap GABAN kat opis bile petang menjelma.. sume sebab ADAMAYA... hahahah ade ke patut salahkan drama bersiri tuh... adehh... bella.. bellaa.. ape nak jadi ngan ko nih..


ha.. cite nih laaa.... setiap ari mau balik cepat... makan pun x mo.. nak nengok cite nih dulu.. hehe kalo ikutkan x de laa besh pun..tapi sebab setiap kali tgk nih aku cam sakit hati jerk... heheh so membuatkan aku nak tgk... and nak tgk lagi... ( x leh blah statement ko bella padahal ari2 ko tgk kan)

Sape yg aku sakit hati?? tentu laaaaa DANI... adehh.. sebelum ni aku sll jerk jumper DANI aka Faizal nih kat area umah aku.. sebab EX wife die siti nordiana duk kt ngan umah aku nih... si faizal ni sll dtg amik anak die kot... tp sebelum ade cite ADAMAYA nih.. aku x menyampah pun tgk muke die.. tp skang emo plak.. hahahahah impak dari cite ADAMAYA aku dah membenci seorang insan bernama DANI... walaupun die x de kene mengena ngan idup aku... aihh.. abes cite nih maybe aku dah x benci kot...

Watak dlm cite nih x de pun pelakon2 feberet aku.. cm nasha aziz ke.. erra fazira ke.. tp bile tgk cite nih aku suke kan watak budak yg bernama AMANI (Mia sara)... waaaaa comeyy gileeee aku tgk die.. suke bangett!!! ngan rmbut die yg lebat.. sore.. yg serak2 basah skit.. hahhahah dah mcm ape ntah aku describe... tapi ape2 pun aku tetappp suke.. sebab die comey.. heheh kalo laa aku ade anakk kan.. mau comey cenggitu.. (ku bilang kalo k)


hehe comey x?? comey kannn.. kan.. kan....
pic source: www.izyan.com

rase nak cubit2 pipi dak nih..
pic source: www.izyan.com


So cite ADAMAYA nih pun mcm nak abes dah nih... so aku akan pastikan aku nengokk smpai abes... walaupun mcm dah tau jerk ending nyer camne... dah name cite ADAMAYA kan.. and cume satu jerk hope si DANI tu last2 die x dpt ape2 pun.. maya x dpt.. ex wife die pun x dapat.. hahahhaha baru padan mukee!!

heheh sebelum aku emo2 x tentu pasal bile cite pasal si DANI tu ( bukan die jerk salah sebenarnyer kan.. kan.. maya pun slh jugak kan) better aku tamatkan pot pet aku di waktu petang nih secepat yg mungkin..

Daa...




23 Org suka Komen..:

MiaSaidin said...

Nak layan piala thomas petang ni

mardhiah ismail (: said...

hahaa , i tak minat plak, hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

btoi2....esok dah last cita adamaya nie....nyampah sangat tengok si dani tue...maya tue pun sama..xtetap pendirian..*wah emo nie... :P* si amani tue memang sangat2 cute..klu la my baby is gurl..nak sangat cute mute cam tue...hehehehe

Lovely Bella said...

salmia: waa.. bagus2.. teruskan.. maju sukan untuk negara

mardhiah ismail: alohh... kalo minat leh mengomen2 kat sini

purplelicious love: haaa.. nyampah kan.. meh give me 5!! hahahah same laa kite... alaa.. nanti akak ade anak pmpuan.. mesti kiut miut gaks..!!

ENCIK TIKUS said...

Lisa Surihani cantik kan ? :D

LIP (^_^) said...

layan gak cite ni.........

Lovely Bella said...

encik tikus: aku dh agak dah.. mesti nak komen psl lisa surihani kan..

LIP: heheh dah nak abes dah cite nih kak.. moh ler kite tonton same2..

Hantu Kak Limah said...

yelahh..sume orang baik laki ke pompuan ke dah jadi malas tahap gaban punye dewa bile ngadap adamaya ni..tapi suke time lagu cite ni jer..hahahahhaha..

fikah mus said...

hee.
asal petang je badminton.
demam piala thomas la katakan.

daiaziz said...

sgt suke tgk adamaya...
tapi ari ni mis...=(
thanx lawat blog i..
keep in touch keh...

kuyam said...

ha ah comel melampau budak kecik tu
heheehehe

oya said...

ramai giler suke adamaya..

EnO said...

jgn la benci dani.. dierr blakonn jee. n lakonan die menjadik.. caya laa faizall.. ehehhehe

x sbr nk tgk finale diee arie nieee.. uhuhuh

Lovely Bella said...

ct fad: huhuhuh... btul2.. ayah kt umah tuh.. asal ptg jerk.. die dah kongkerr hahaha

fikah mus: btul2... tp mau tgk adamay a dulu baru tgk bdminton...

dayah aziz: alohh.. smlm nyer cite beshh. klakor... yes!

kuyam: hehehe mak die pun comey gakss. ayahnyer jerk x pnah tgk..

mahira oya: hehhe rmai gilersssss!!

EnO: aahhh.. x kire mau benci gaks die...DANI AKU BENCI !!

ilyani said...

eh sejak bila dayah tgk citer melayu weh..mcm magic plak kan..tapi bella aku pon nak emo gak ni...BENCI DANI...X SUKA MAYA..SIAN KAT ADAM...COMEYNYER AMANI..ehehehhe

Lovely Bella said...

ilyani: btul2.!! aku pun x suke.. mari la kt sesame membenci DANI.. heheh cian ADAM kan.. die x salah ape2 pun... huhuhu btul ke dayah x tgk cite melayu.. cm x caye jerk nih kui.. kui..

Lee said...

Hi Bella, love your blog. Very nice and the pics very beautiful.
Have a nice day and keep a song in your heart, Lee.

iNA said...

same la tp ske la tgk lisa ng amani so kiut hahaha...eh jp me not L k bella...hahahha

Lovely Bella said...

Uncle Lee: thanks Lee, pls keep in touch k.. i like ur blog too.. :)

iNa: huhuh aku tau k.. ko x L.. abes mau cmpak di mana ND tuh.. hahaha.. wey gambo manee???

dextrike said...

ske sgt cte ni.. sweeeettt.. xmcm nur kasih, nur kasih mcm slow.. tp adamaya terbaik.. pandai pengarah die pilih org cantik, ensem.. then dpt anak comey gile kan? arinieh lasstttt...aaaa, xmo2.. xbeshhh!

¶A.K.I¶ said...

huhuuhu...
aki blk 5.30 gak..
adamaya...
smpt tgk wlupon sangkut dlm jem! ahhahaa

Lovely Bella said...

dextrike: btul2.. nur kasih tuh sloww... mmg penuh dgn kesabaran laa nengok cite tuh..tuh pun skang dorang duk ulang2 lagi cite nur kasih tuh..

aki: huhuh tuh laaa ari nih lastt.. waaaa x besh jugak!!

EnO said...

yaniee: aku tgkk la citerr melayu.. sebabb ader lisa.. ahahhaha... ko igt aku nie reti tgk cityer korea n citer CSI jee ke?? ishh yaniee nieee..

Bella: kesian dani tau.. dier blakon jee.. jgn emo2 k... x leh salahkan dani gak.. maya pun salah gak.. sebabb die melayan... x kan danii je yg slahh.. hahhaah.. dlm geram2 kt dani tuee.. dierr ader gakk buat klakar.. haahhahaa...