Blogger Tegar

11 May, 2010

Why they use Women for Calendars??

Huhuh... bile petang jerk.. tahap malas nih makin melantun2... bukan malasss jerk.. tp ngantukk.. z Z z Z.. keje berlambak2.. tapi x mo buat.. jadi bace2 laa email2 yang x sempat di bace... bz okey!! heheh..

Dalam banyak2 email tuh ade satu email yg buat aku gelak n tetibe jerk mate aku jadi segar balik... hheheh so mau share di sini.. buat tatapan kalian sume.. mane tau korang pun tgh bosan2 n ngantuk kan.. hehehe

WHY THEY USE WOMEN FOR CALENDARS??










THERE U HAVE IT - NO QUESTIONS, I PRESUME!

Dah naik juling mate aku nengok.. aihh... bagi yg berumur 13 tahun ke bawah x leh nengok eh...





13 Org suka Komen..:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahahaha yang duyung ngan terperangkap dalam jaring tue yang xbleh tahan tue.. :P

Queen said...

ahahahaha..mana jantan-jantan six packs..ahahha...kalau yang nie mak pun pengsan hokeh...semua boroi2..bagila six packs...six pack/..six pack..ahahahha

encik tikus said...

Kalau calendar image macam nih di jual..sure TAK LAKU >.<

Lovely Bella said...

purplelicious: hahahha duyung yang bunting ok.. heheh tu yang sangkut tuh

Queen: ermm mungkin yg six packs sume iklan len.. dorang x jadi model utk calendar..

encik tikus: hhaha kalo laku.. mmg peliks..hehe

~kuyam~ said...

oit bella!
lawak lah!hahaha XD XD XD

Lovely Bella said...

kuyam: heheh gelak tuh jgn smpai tersembur2 yerk nanti basah monitor.. heheh

mardhiah ismail (: said...

ahaha , ape laa bella ni.

wan sujaihah said...

wakduh..sanggup ko mempromote kan mamat2 cun ni kat n3 ko..hehhehe

Lovely Bella said...

mardhiah ismail: heheh.. saje nak menceriakan suasane..

wan sujaihah:ermm sanggup apee... sape lagi nak promote dorang2 nih.. cian dorang.. dah lame impian dorang mau jadi model..

- zuriey - said...

lawak tul..tu sebab lah guna perempuan

fikah mus said...

hati yang sedih boleh jadik gumbira tengok gambar2 tu.
hahaha.
memang ada eh kalender yang lelaki punya versi??
heee.
comel2 sorang2 tu.

Lovely Bella said...

zuriey: heheh itu psl laa.. pmpuan lebih sedap mate di pandang.. heheh

fikah mus:hehe rs mcm ade la kot.. kalo x asal ade gmvr cmtuh.. heheheh

dextrike said...

euwww, klo camni, nak tgk tarikh pon gelimat.. hahaha T__T