Blogger Tegar

21 July, 2010

4 Benda?

Salam buat sume!

4 benda?? benda ape?? tuh yg korang pikir kan.. kan...
Ha.. penah x korang terpikir eh.. andai kate laaa.. (mintak di jauhkan) umah korang terbakarr time tuh waktu korang sedang nyenyak dibuai mimpi... air liur baik punyerr meleleh² ...



Aku maukan pendapat kalian.. dari kite duk membace.. and blogwalking ape kate korang bg tau aku... 4 BENDA yg korang akan capai dulu bile umah korang terbakar?

Kalo aku laa kan....tanpe sempat berpikir.. sebab komfem time tuh aku gelabah kan.. 4 bende yg akan ku
sauk dulu ade lah...


1. hohohoh pastinye henpon aku... sebab time tido.. henpon aku kt sebelah jerk... x jauh pun...

2. Dompet .. kalo x de nih... mmg payah laa kan...

3. Kunci ketee.... huhuh kene amik... nanti umah terbakar... leh tido dlm kete.. hohohoohoh or balik umah mak...

4. Spek mate.. huuhuh sebab aku rabunn.. nanti aku x nampakkk cmne?? adehh...

Jadi kalo korang kan.. apekah 4 benda yg korang akan bawak?? 4 bende oke?? x mo lebeh² nih..

notakaki: sume gmbar adalah ehsan dari pacik google yerk..


9 Org suka Komen..:

- zuriey - said...

kalau aku, aku selamatkan diri dulu dengan membawa nset dan purse. Itu pun kalau sempat cekup

HEROICzero said...

henpon.

cukup.

haha nampak sgt xleh idop kalau xde henpon.

*sigh*

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

henpon kompom...
;)

wan sujaihah said...

hahah...ko lum kawin memang tdo sebelah hp...tunggu dah kawin nanti...hp pun dah tak tau kat maner:P..

klu aku...2 jer...anak ngan suami...PALING TERPENTING :)

mahira oya said...

wallet
handset

penting tuh...

Lovely Bella said...

zuriey: hehheeh selamatkan diri itu PASTI.. hehhee

HEROICzero: itu jerk.. henpon.. aihh.. parah²

Lovely Bella said...

men!t! senja:nih lagi sorang.. aku mau 4 bendaa laa..

wan sujaihah: ha.. paham².. kalo aku dah ade laki.. ngan laki² aku angkat.. hahhaha

Lovely Bella said...

mahira oya: aik.. 2 jerk.. lagii.. lagii..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akak selamatkan diri....yang lain soh laki akak selamatkan..hahahaha