Blogger Tegar

19 July, 2010

Thank You So Much!!

Short Entry Khas buat teman blogger name beliau Zura...

Siape Zura??

Heheh tuan punye blog yg di beri name Merry Go Round .. ya btul aku stuju ngan beliau.. hidup nih.. bagaikan merry go round.. kejap kite kat bawah.. kejap kite kat atas... x selamanyer kite akan berada di atas.. and di bawah...

Blog yang sangat menarik.. banyak bende yang di kongsi kan.. cite pasal diri die.. psl mcm²la.. nak taip kat sini cam panjang jerk.. x bosanla aku bace blog die nih.. one day die cuti.. and katenyer suh teka di pi mane time cuti tuh.. tapi aku komen jawab die duk umah jerk.. hehhee tapi sebenarnyersalah. . die gi cameron highland..

And dengan baik hatinyer beliau membelikan souvenier..

Thank u so muchh dear!! gi cuti masih lagi ingat kat kengkawan kt blogger nih... Teruskan kerajinan anda mengupdate blog.. kan ku selalu singgah ke sane yerk...

11 Org suka Komen..:

Zura said...

ALHAMDULILLAH...dh sampai pun..terima kasih 4 everything...hpe terus jd kawan smpai bile2... :)

Lovely Bella said...

Zura: thanks... frens 4 ever.. ♥

- zuriey - said...

bukan senang orang nak ingat member maya masa bercuti ni.. bella kira bertuah la

Lovely Bella said...

zuriey: btul2.. rsnyer mcm besh laa ade rmai kawan di alam maya nih.. chewahh!

genny da bomb said...

akak nak jugakkkk...minggu ni bella kumpul souvenir kan..dari minggu lepas lagi hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

memang...
susah mahu jumpa ade member mcm nieh...
;)

~kuyam~ said...

comel...Bella, Kuyam nak jugak souvenir satuuuu! :D

Lovely Bella said...

genny da bomb: hheeheh tuh laa.. beg laa.. coklat laa..keychain dr cherating laa..mcm² sungguh sonok!!

men!t! senja:ehhehe ko ade souvenir nak bg aku x?

kuyam: nanti bella pi cuti mane2 bella belikan k.. hehehe tunggu...

¶A.K.I¶ said...

tomei!! cantek2~~

Encik Tikus said...

wah-wah bestnya dapat cenderamata. hee ;P

Nurul a.k.a Riko said...

hi Bella..
ahkak ada tag Bella utk contest tudung kesayanganku.

nanti kalo free...buat yer. Thanks.