Assalamualaikum!!! ( penuh semangat)
26 days to go!! Chaiyok bella!
Hari ini lambat sikit aku mengepost ada gangguan teknikal.. So hari ini topik entry superhero bukan HEROICzero .. hehe tak de kaitan pun saja nak buh nama mamat ni kat entry ni bagi die famous skit..
Masa kecik dulu memang setiap orang pasti ada superhero kegemaran kan...yang pastinya setiap orang superhero yang paling di sayangi adalah bapak or mak kita, or maybe atuk kita nenek kita , abang kita hehehe... berapa banyak kita da..
Aku pun ada superhero kegemaran masa kecik-kecik dulu .. nak tau apa?
check this out! (speaking la pulak)
Ni dia.. taraa!! Son Goku... ada sesape yang tak minat dia ke? Angkat tangan? Memang feberet aku time muda-muda dulu... komik dia komfem beli.. cite die komfem tengok.. hohohoho... kalo leh nak ada mutiara naga sekali..
Tapi aku suke gaks kat mamat ni.. vegeta !! KACAK kan? sila angguk cepat...
Selain dari watak-watak dalam dragon ball aku suke gak yang len seperti.. sailormoon.. hahahha... boleh tak nak suke dia? boleh kan.. " dengan kuasa bulan aku menghukum mu....." (betul ke cenggitu?)
Banyak sebenarnyer superhero di hati ku.. chewah.. waktu aku kecik-kecik laa.. macam superman.. batman... oltromen...
suria perkasa hitam.. pakai seluar ketat .. adehh..seksi
And palinggg aku rase best kot... Doremon bersama kantong ajaibnyer.. MACAM-MACAM ADA! Aku rase doremon paling power..
Segala superhero dari pelusuk dunia pun kot die leh kalahkan.. hanya dengan lampu pengecil doremon kot.. bila dah kecik leh pijak-pijak.. dushh.. dushh.. dush!! Apa ko merepek ni setann bella..
Sekian, sahaja entry mengarut aku..Jadi korangnyer superhero siapa?



















